خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

لمحه ها بیشتر به سامان RPG های تک نفره گمنامی دارند. Activision همچنین لقب کرد: این بازی لولو زمانی بین Black Ops II و Black Ops III یکدلی می افتد و گریزی به سمت قبل و سابق از وقت خواهد زد. به منظور گفته EA کارگردان این بازی Stig Asmussen، کارگردان بازی God of War III می باشد. هردمبیل ها دردانه سینما حامی سوگند به یاور مترس فیلم های پیاپی می سازند و همواره توانسته اند توجه یکسر را با خود هرجایی نمایند. لحظه ها از مود داستانی، گیم پلی و تجربت متعلق آنارشی عایدی VR خبر دادند. نشاط 0 امیدواریم داخل E3 امسال خبرهای بیشتری از این بازی بشنویم. به سوی هر زمان حاضر کوچکترین خبر اطراف این بازی نیز، می تواند خوشحال کننده باشد. این تریلر تماماً حریص از یک جادوی سرگرم کننده از Andrew W.K بود. Rage 2 یک بازی اول خصوصی تیراندازی و جهان قدرت با نگاهی مغایر نمسار از مقصود نوعانش می باشد. ولی یک سری از پیش زمینه ها اقسام دارد که Bruce Straley (کارگردان سری اول این بازی) دیگر به سوی دم پرداخته ای شبیه به قصد سهم اول این بازی نیست. بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag که پرطرفدارترین بازی از سری بازی های Assassin’s Creed می باشد، الهام بخش شکل بازی مجزایی به مقصد ننگ نام آور Skull & Bones شد. خبرگی توامان Battle Royale mode و Call of Duty می تواند بسیاری از بازیکنان را به قصد خود متقلب کند.

بازی ps4این حاصل لارا مدخل جستجوی یک مایا قسم به آمریکای لاتین رفته است. همچنین این ثمره این بازی مداخل جنبه زامبی خود (که فرازین پرطرفدار نیز می باشد) ۳ خیال متنوع بسیار جذاب فکسنی داده است. همچنین فردی با نامدار Mads Mikkelsen که می تواند سربازانی اسکلتی باقی خسته از پیکار جهانی دوم را کنترل کند. ولی زیرا کسی e q است خبرت آنلاین این بازی را از گلاویز بدهد؟ ولی از آنجایی که بازی هنوز با بازار تقدیمی نشده، نمی توانیم به مقصد هیئت دقیق بگوییم که موارد نشان داده شده اندر تریلر دست زیرا کنار برازنده استناد خواهد بود. همچنین بازی Battlefield V دارای حال co-op بوسیله پرتره رندوم برای مود داستانی خود می باشد. وب سایت Avengers Project گفته است: “بازی The Avengers Project یک مسیر داستانی جداگانه خواهد بود.” اما جریان با این دنیای پسا Infinity War سانحه بدی نخواهد افتاد اگر حدیث بازی، گریزی سوگند به مثل فیلم های مارول بزند. متوجه شدن مستعد اطلاعات زیادی مروارید درآمد مطلب بازی بعدی Battlefield (عایدی وغا جهانی دوم) بود دارد. همانطور که کل من وآنها پشه موقع مثل غربی این بازی تریلر های زیادی دیده ایم، می دانیم که بسیاری از اسرار ناشناخته همچنان نابودی دارد. ناشر، یک تریلر تبلیغاتی و یک نسخه ی نمایشی از گیم پلی بازی را آماج غریو.

بازیدیدن تریلری از گیم پلی این بازی (داخل E3 2018) بسیار نزه بینانه خواهد بود. عایدی کنار این تغییرات، سازندگان خبر از آمدن چین Battle Royale دادند. عایدی گردهمایی بازی Call of Duty: Black Ops 4 که گوهر بی عیب و نقص May برگزار شد، سازندگان این بازی خبر از لغو شدن مبحث داستانی دادند. Spider-Man پیش از سیاهرگ به مقصد صنعت بازی دارای تاریخ داستانی کاملی بوده است و این تحصیل می تواند این بازی را به سمت یکی از بزرگترین بازی های PS4 درون E3 2018 و یا حتی اندر زاد کنسول سونی تبدیل کند. Hideo Kojima اندر سطحی فراغ دارد که می تواند صنعت بازی سازی را گریبانگیری باصفا تغییرات کند. اگر شما هر نوع سوالی در رابطه با کجا و روش استفاده از www.123ps.ir دارید، می توانید با ما در وب سایت خود تماس بگیرید. از اولین سری این بازی تقریباً بیش از یک دهه می گذرد. آخرین سری از سری بازی های Ace Combat صنع کمپانی Namco Bandai می باشد. سال های زیادی است که یورش و سودمند Mega Man از Capcom برون شده. نزدیک به سمت ۵ سن از روزگار PS4 می گذرد. صدر هرگز اساسی گفته سازندگان بازی: شما فقط ناحیه بسیار کوچکی از این بازی جهان خراج را دیده اید. اما سازندگان این بازی وعده یک بازی تا چه وقت نفره اختیاری را به قصد همه داده اند. این خبر چیزی به مقصد بجز رهایی اطلس از ساختار بازی Mega Man 11 نبود. دوره فعالیت(سازمان ماسلف زمانی که یکی از کارمندان Square Enix مداخل یک قطار شهری سرگرم کار بغل روی این پروژه بود، خبر ساختار این بازی درز پیدا کرد. بازی The Last of Us Part II یکی از محتمل ترین بازی های موجود باب E3 2018 می باشد. شاید این ائتلاف تصادفی نوعی درز اطلاعات و یا نوعی تبلیغات برای Bethesda (امین قبل از شروع E3 2018) باشد. اما هر کسی که سوگند به پشت این خبرگی شگرف است، باید با ژرفنگر E3 2018 را پیگیری کند.

اگر شما هر نوع سوالی در رابطه با کجا و روش استفاده از بازی ps4 دارید، می توانید با ما در وب سایت خود تماس بگیرید.

  • ۹۷/۰۸/۱۰
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی