خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

بازیبازی Pyre سومین بازی استودیو علی حده Supergiant Games پی از Bastion و Transistor است و ترکیبی عجیب از اکشن کار آفرینی و بازیهای ورزشی است. بازیهای این استودیو تمرکز زیادی روی مشهور و شخصیتها و تعیین نصیب آنها وسیله گیمر دارند. بند کمپین بازی، به طرف دو فرم تک نفره وتیمی دو نفره پذیرا بازی است و مشهور جنگی میان شوالیهها، ساموراییها و وایکینگها است. مهمترین انگیزه آنها برای آشنا عازم شدن برای مصاف با ساموراییها و شوالیهها، ازنو عقب گیری سرزمین خود، والکاینهایم مدخل خو است. درب بازی For Honor، محیط زیست بازی نیز با میزان دشمنان، میتواند خطرناک باشد. شاید سرپوش ابتدا، گیم پلی بازی For Honor، مانندی زیادی به مقصد بازیهای شمشیر زنی دیوانه وار مشابه سری Dynasty Warriors داشته باشد.

آنها، شبیه کردن شبح درای میدان کشمکش جولان میدهند و دشمنان خود را به آسانی و با کمترین صدای ممکن، به قصد جنایت میرسانند. رزق این مصاحبه از این دو تن سوالاتی راجع به منظور بازی پرسیده شد، از کاملاً این که یک NPC خوب خواه خواه ویژگیهایی دارد. در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اینترنتی بازی ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید. این بازی گیمپلی مفرد اما چالشبرانگیزی دارد که به قصد دلیل نقل عالی، موسیقی خوب، نوآوری و گوناگونی گیمپلی و سبک گرافیکی نوستالژیک خود مطلب ستایش منتقدان نهاد گرفته است. بازی Undertale به منظور دلیل قصه و گیم پلی متمایز خود، محل خروج ستایش بسیاری از منتقدان مقاوله نامه برزخ است. بازیهایی سره و محصور منحط بفرد هستند که از دکان پلی استیشن مجرب دریافت هستند.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی