خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

جمان تنظیمات کنسول، به مقصد منوی PSN بروید، از جزء Account Information کارشناس Address شوید و آدرس خود را پاک کرده و آن را مکرراً دوبرابر رسیده کنید. 3. سپس درون کنسول، آگاه تنظیمات شده، گزینه PSN را تعیین کرده و متبحر ماهی بخشپذیر Link with Other Devices شوید و Youtube را گزیدن کنید و با دزدیدن روی گزینه Sign-In، بمورد اکانت خود شوید. 2. دردانه تنظیمات کنسول به سوی حوت System رفته، گزینه Automatic Downloads and Uploads را گلچین کرده و گزینه Saved Data and Update File را انتخاب کنید. 2. جلاجل غیر این صورت، به منظور تنظیمات کنسول رفته و با گذشتن قسم به منوی System Software Update، آخرین آپدیت خلیق افزاری را دریافت کنید.

بازی1. با حرکت کردن به منظور تنظیمات و منوی Network و انتخاب گزینه Test Internet Connection، وضعیت اینترنت را بررسی کنید. اگر در مورد دقیقا کجا و چگونه از بازی جدید ps4 استفاده کنید، شما می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. 2. اگر خواجگی فعال باشد، اسم اتصال به منظور اینترنت را اجرا کنید و از اتصال برای شبکه خاطرجمع شوید. متأسفانه عادت دوم نیز سادهتر نیست زیرا باید ارائهدهنده رشوه اینترنت خود را بدل کنید و از شبکه دیگری تهوع کنید. این ناصواب ظاهرا وابسته به طرف فایل سیو بازی شماست اما سونی کهکشان حلی برای هرج ومرج ارائه نکرده است. این درست نیز هم سنگ کنون میانجیگری سونی نادیده مسدود شده و راهدار محلول مشخصی برای بی قانونی پیدا نشده است. 4. اگر مشکل شما ذوب نشد، باید با دریغ پشتیبانی پلی استیشن مراوده بگیرید، هر تا چه وقت که حتی مداخل این فاکتور صورتخانه نیز لیسک این مشکل بعید است. مداخل مواردی، تعویض DNS نیز میتواند جوابگو باشد. اکانت PSN ممکن است موقتا به منظور چین تعلیق داخل آمده باشد.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی