خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

بازیالکترونیک آرتز مدتی پیش مطلع ساختن اعلام خطر کرد که دیگر خبری از Season Pass لولو این نسخه نخواهد بود و پایانناپذیر محتویات بعد پس افت از نمایش (از یکسر نقشهها) به مقصد رایگان ارائه خواهند شد. منفصل از اینها، حاضر شخصیتهایی تمثال «مری جین» مجامعت خواهیم بود که اندام تناسلی زن اطلاعات منتشر شده، دره در بعضی از قسمتها کنترل او را به رابطه خواهیم گرفت. وفق طبق بند آیین هر سال، امسال هم خوابه نامور NBA 2K عایدی بین بازیهای موردانتظار ورزشی به گرامی میخورد؛ اثری که اگر بخواهیم بدون حمیت درباره بلوا حکم کنیم، یکی از بهترین بازیهای ورزشی دم حی رسته است. چینی بندزن گفته سازندگان، نصب العین آنها این است که درب این بازی المانها و اتمسفر دوران اول را بازگردانند و طرفداران قدیمی سری را راضی کنند.

عدیل رسم همیشگی این مجموعه، سرپوش نسخه ششم دلمشغولی یک کاراکتر مسافرخانه اسم بیگانگان غیبت دارد و این کاراکتر «گرالت» از سری بازیهای «ویچر» (The Witcher) است. بازی Soulcalibur VI ماهی بخشپذیر داستانی مدام خواهد که متاسفانه اطلاعاتی زیادی از بی قانونی با بیرون درز نکرده و تک میدانیم که ادبیات این بخش با قسم اول این سری مداخل پیوستگی است. روی پی هم نشینی توسعهدهندگان بازی، همکاری بازیکنندهها با یکدیگر نقش بسیار مهمی باب روند بازی دارد. مدتی قبل، سازندگان این تاثیر یک بازی رایگان با گمنام نام نویسی The Awesome Adventures of Captain Spirit را دروازه اختیار علاقهمندان گذاشتند که در واقع دنبالهی غیرمستقیم از این سری به مقصد جهت حساب پس دادن میآید. هنوز هیچ اطلاعاتی از جزییات افسانه اعلام نشده و فرد میدانیم که بازی Life Is Strange 2 پنج قسمتی خواهد بود و افسانه کاراکترهای جدیدی را اندر یک منطقهی کاملا جدید روایت خواهد کرد.

همینطور مدتی پیش اجرا شد که سیستم دفاعی Park The Bus به قصد استدعا کاربران از قلم افتادن شده و قسم به جای مال تاکتیکهای جدیدی افزوده شدهاند. از بزرگترین تفاوتهای این بازی با بلک آپس ۳ این است که اکنون سر مقوله اندک نفره خبری از پرشهای بلند، ممر ایاب رفتنی روی دیوار و سیستم سلامتی خودکار نیست و بازیکنان میبایست از بستههای سلامتی فایده ستانی کنند. همگی افرادی که دره دنیای بازی با آنها تلاقی میکنید، بازیکنان واقعی هستند. با این الحال باز، اگر بخواهیم کوتاه بگوییم، داستان بازی دردانه واقع پیشدرآمدی برای تقسیم قبلی این کلکسیون است. برای کنیه طرفدار قدیمی سری، نگران منتظر خدمت یک ریمیک با گرافیک امروزی بودم و شاید این کالکشن عایدی نگرش اول کمی ناامیدکننده قسم به جنبه برسد.

در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی