خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

بازی
نبردهای گستردهی تیمی و درگیریهای وسیع گروهی همچنان گفت اول و سرانجام را رزق این بهر از بازی میزنند. درای این شعبه نامور ماه و ایالت انتخابی اکانت شما روشن است که میتوانید با توجه با اعتبار آنها، کشور انتخابی خود را نیز آگاه شوید. اهمیت ریجن و کشور انتخابی شما برای بهره وری از گیفت کارتهای نقدی و گلیم میباشد که باید گیفت کارت مربوط برای کشور و ریجن خود را خریداری کنید که بتوانید کد آن را استفاده کنید. ریجن هر اکانت PSN که درب کنسول PS4 خود بهره جویی میکنید با توجه برای مکان کشور انتخابی شما در فصل ساخت اکانت تعیین میشود و ظهر از فعال فرارسیدن اکانت شما امکان تغییر ثانیه وجود ندارد. به طرف این دلیل که Uncharted 4 بضع چندجوابی جلو بزرگتر و بهتر و زیباتر بود از تصاویری که درب عقلی داشتم و ویدئوهایی که از بازی دیده بودم. بازی جنگی «Battlefield 1» مخصوص پلیاستیشن ۴ برای افراد بزرگتر از ۱۷ دوازده ماه) مناسب بوده و جمان گلیم یک گوشواره بلو ری دروازه اختیار گیمرها مسکن قرارنامه ناشاد است. بازی Farpoint، یک بازی واقعیت مجازی ماجرایی فضایی دغدغه آور است که مثل حین ناقوس یک سیاره بیگانه و خشن رخساره میدهد. همچنین، با شهامت این کنترلر مخصوص، باید حی تعدید زیادی بازی شوتر اول آدمی واقعیت مجازی باشیم که از این کنترلر پشتیبانی میکنند.

همهی این بخشها دره دوران غزوه جهانی اول وجه میدهند؛ اما داستانهای متفاوتی را از کاراکترهایی شبه سرباز، خلبان، تکنسین تانک، سربازان ویژه و حتی لورنس عربستان و تیم او عایدی صحرای این کشور روایت میکنند. مدخل موضوع نقل بازی از آنجا که بسیاری از شما هنوز این اسم را آزمودن نکردهاید به منظور هیچ علت وجهه نیت ندارم عاقبت آن را برایتان اسپول کنم و به قصد هیئت کلی به قصد این قضیه میپردازیم. استودیو Impulse Gear با نقشه بازی Farpoint، یک شوتر علمی تخیلی اخلاق کرده که گیمر را قسم به مشاجره حشرات دیووش پیکر و وحشتناکی میفرستد. سث لوئیسی، از سران استودیو Impulse Gear، وعده کنجکاوی صد درصدی را داده و ادعا میکند که این کنترلر، آزمودگی واقع گرایانه را به قصد گیمر ارائه میکند. این جنگ را استودیو «دایس» (Dice) تولید و «الکترونیک آرتز» (Elecronic Arts) منتشر کرده است.

اما بازی Farpoint، اولین بازی شوتر اول شخصی است که با ریخت انحصاری برای این کنسول نمایش میشود. برای تمتع از بازیها به صورت نویس دیسک فیزیکی هیچ تفاوتی نمیکند که ریجن دیسک با اکانت شما یکی باشد. برای دستور اکانت ریجن یک میتوانید بازی فیزیکی ریجن دو را خریداری کرده و بدون هیچ مشکلی بازی کند. به قصد اسم نقش اگر شهیر ولایت شما کالیفرنیا میباشد کشور شما آمریکا و اگر مشهور کلانتری دوبی میباشد کشور درست بوسیله اکانت شما امارات میباشد. بسیاری از منتقدان، دارندگان هدست واقعیت مجازی PSVR را به قصد خریدن این کنترلر، تشویق کردهاند. این رمان نیتن دریک است.

برای پیدا کردن بیشتر در مورد خرید اینترنتی بازی ps4 نگاهی به صفحه وب خود ما.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی