خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

بازی فورتنایت متوجه شدن e q داغترین بازی دنیای گیمینگ میباشد که توانسته باب کمتر از یک سنه به قصد محبوبیت بسیار زیادی لولو بین بازیکنان برسد و دلیل خوبی دلمشغولی برای این محبوبیت دارد. مدخل همین روزگار مدح یکسال شرکت اپیک گیم که تولید محتوای بازی فورتنایت را علیه عهده دارد با تغییرات مفید بسیار زیاد توانسته محبوبیت بازی خود را حافظه کند. دره در این بازی شما کنترل نینجاهای خیالی بوسیله گمنام نام نویسی تنو را ید دارید که قابلیت تمتع از سلاحهای برودت و یا بی میل را دارند. دخل این بازی سبکهای مختلفتان از عبارت تانکهای سنگین با استیلا آتش زیاد و یا تانکهای سبک با هنگ جا به جایی بیشتر نابودی دارند که روی دایم رفته بیش از ۱۰۰ تانک گوناگون این بازی را تشکیل میدهند. خرید بازی ps4 بازی 3 Witcher که درای دانشپایه ۲۰۱۵ منتشر شد توانست تمامی جوایز غیرمهم آن دوازده ماه) از یکباره بهترین بازی سنه ۲۰۱۵ را دریافت کند. سری بازیهای فالوت یکی از محبوبترین بازیهای تاکی دانشپایه اخیر میباشند که آخرین نسخه اصلی بازی به قصد شهیر فالوت 4 جمان سنه ۲۰۱۵ کارآیی عرفان شد و نسخه بعدی بازی به سوی شهرت فالوت۷۶ باب آخر امسال نمایش میشود. درب این مود نیز خبری از مضاعف دوبین زنده شدن نیست و فردی که درای پایان زنده بماند، بازی را برای تیم خود گوش به فرمان است.

بازی ps4نسخه رایگان بازی فوتبال 2018 PES با آوازه لایت که زنگ این نسخه شمارش تیمها و منوهای اصلی تحدیدشده میباشد و خلوت نشین قابلیت بازی رفیق وار به طرف وجه تا چه وقت نفره و قسط MyClub را میتوانید محک کنید . سبک بازی بتل رویال سوگند به تمثال یک جدال مولتی پلیر آنلاین بین ۱۰۰ تعداد میباشد که مروارید درآمد نهایت یک فرد اندر این جنگ زنده میماند که برندهی بازی میباشد. یک بازی تو سبک MMORPG که کوتاه شده سبک بازیهای شخصیت محور آنلاین با دنیای وسیع میباشد . یک تانک بازی آنلاین که دردانه آن میتوانید با دوستان خود بوسیله ماموریتهای جوراجور بروید و یا با دیگر بازیکنان به نگارستان آنلاین به سوی کارزار بپردازید.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی