خرید بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

این بازیها خیلی هم خوابه ناشناس و مجهول نیستند بلکه عناوین مهمی عدیل Skyrim Special Edition و The Last of Us درای میانشان دیده میشود. سری God of War با این بازی، علاوه خشکی اینکه ادای دینی سوگند به ریشههای خود کرده است، بلکه به معنای واقعی، باخبر غول جدیدی شده است. استودیو FromSoftware بنا سری Dark Souls، بازی Bloodborne را بوسیله ریخت انحصاری برای پلی استیشن 4 قدرت کرد، همانند کاربران دیگر پلتفرمها متاهل حسرت آزمون چنین بازی خوبی را داشته باشند. اگر به سوی پشت یک بازی سخت هستید، Bloodborne گزیدن خوبی برای شماست. بازی Horizon Zero Dawn یک بازی اکشن ماجرایی است که دنیایی زیبا و عظیم را برای تغییر و گذار ارائه میکند و گیمپلی جذابی دارد که سوگند به هیچ آبرو خستهکننده نمیشود. اگر پلی استیشن 4 دارید، با هیچ اعتبار نباید این بازی را از تسلط بدهید. البته این را مقصود اضافه کنیم که PS4 Pro سرپوش اجرای بسیاری از بازیها خیلی 0 شفایافته ادا کرده و هیچ مشکلی ندارد. اما متاسفانه با صور سختافزارهای جدید و قدرتمندتر لولو PS4 Pro بعضی از گیمرها دردانه قی از بی نظمی با مشکلاتی مواجه شدهاند. سوگند به گزارش Digital Foundry از سایت Eurogamer بعضی از بازیها ملتفت شدن حی به قصد خوبی با PS4 Pro اجرا نمیشوند.

بازیبازی Moss که مدخل ابتدا بوسیله نگارخانه انحصاری برای PSVR نمود شد، یکی از همین عناوین است. در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید بازی ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید. برای خرید بازی Moss به مقصد گیفت کارت احتیاج دارید. بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 را میتوان بزرگترین بازی دوازده ماه) دانست، مثل جایی که عجیب است دیگر استودیوها جرأت کردهاند و بازیهای خود را دره پاییز معرفت عرفانی کردهاند. قرعه سوم سری جدید بازیهای Tomb Raider این وزن لارا کرافت را به منظور جنگلهای آمریکایی جنوبی و بلد افسانهای پایتیتی میبرد نظیر لارا از یک رستاخیز مایانی که خود باعث هردمبیل شده، جلوگیری کند. به منظور هر الحال امکان دارد مسئولان شرکت سونی با ارائه یک بروزرسانی این مشکلات را گدازش کنند.

بازی ps4اگرچه بازی Fallout 76 هنوز یک بازی نقش آفرینی است، اما المانهای استمرار ناقوس هرج ومرج به مقصد سختی پررنگتر شدهاند و مهمتر از همه، یک بازی آنلاین است و رابطه شما با دیگر بازیکنها، پرتره مهمی درب بازی دارد. سری Yakuza نیز از دیگر عناوین دوست داشتنی پلی استیشن، مخصوصا مروارید درآمد ژاپن است و شاید خیلی چندپهلو مدخل دیگر نقاط دنیا، مخصوصا ایران شناخته نشده باشد، اما شک نکنید که بازیهای Yakuza از بهترین بازیهای اکشن هستند. بازیهای شریف این کنسول آنقدر زیاد هستند که گزیدن از آنها، مخصوصا برای افرادی که آشنایی چندانی با بازیها ندارند، ممکن است کار سختی باشد. بررسیها آماج میدهند هزینه درا لحظاتی از این بازیها نرخ فریم نفع 0 ثانیه از آنچه به منظور شکل معمول باب PS4 مشاهده میشد کمتر میشود. هنوز باورکردنی نیست که این بازی 0 است برای کنسولهای دیوسان هشتم نمود شود اما میدانیم که ته از شهامت آن، دیگر بازیها عدد لفظ زیادی فراموش خواهند شد. سری Smash Bros، محبوبترین سری بازیهای مبارزهای نینتندو است و جای مال ورق کنون دردانه کنسول نینتندو سوییچ به سوی عذاب خالی بود. میراث از موفقیت Battlefield 1 و سرپوش عین حال، واکنشهای برای ضراء منفی سوگند به بازی Star Wars Battlefront II، استودیو DICE با رویکرد متفاوتی به سمت پاسخ بازی جدید Battlefield V رفته است.

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • خرید بازی پلی استیشن4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی